Re: OT: vařič na loď Was: LED pasky do osvetlovacich teles

Jan Linhart hw na liny.cz
Pátek Říjen 5 15:46:34 CEST 2018

Když je ten pátek...

     Tak tam do té lodi dejte špunt asi tak půl metru široký, který
prohoří jako první.

Pokud se nebudete zrovna plavit nad Mariánským příkopem, tak by to mělo být

ok a ještě si zároveň vyperete a opláchnete neshořelý prach na poličkách.

     A teď k vařiči. Nalezl jsem nějaký studijní text týkající se
petrolejového vařiče.

Mysmím si, že by to mohla být zajímavá alternativa k tomu naftovému.

<http://www.oook.cz/library/jerome-boat/k04.html>

Honza

PS: Mez výbušnosti propanbutanu je poměrně nízká a síla odorantu
dostatečně intenzivní.