Re: dimenzování fotovoltaického panelu pro daný příkon

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 5 15:23:52 CEST 2018

Děkuji všem za podněty. Když je pod mrakem, dává mi 10W panel cca 90mW.
Takže tam dám baterii, aby to měsíc udržela jen sama a uvidíme, jestli to
přežije zimu.

Největší problém asi stejně bude s mrazem a 18650 články ( 12 kusů ) . Až
bude -20, kdo ví, jak to bude fungovat.