Re: Seriový port přes BT nebo WiFi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 5 14:31:07 CEST 2018

Jo, hotovky jsou drahé, já šel cestou levné destičky z ALI + Li-on baterka
a celé jsem to smrsknul bužírkou.
Taky to není hotové, ale dost podstatně se dá ušetřit:
http://ok1mhk.blogspot.com/2016/05/bolutek-rs232-linka-pres-bluetooth-aneb.html
 Úspěšně to používám každodenně hlavně v serverovnách, kde je v létě zima,
nebo venku pro konfiguraci zařízení v terénu ( RVDSL)
Jo teď začali dělat  v CISCu ASR USB konzolu, no vzít je pohrabáčem....

pá 5. 10. 2018 v 11:52 odesílatel Radek Koutský <radek.koutsky na gmail.com>