Re: OT: vařič na loď Was: LED pasky do osvetlovacich teles

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 5 12:11:57 CEST 2018

No o tom ja vim...to bylo uz pred osmi lety kdyz jsem lod privezl...v
nemecku byla vcetne rozvodu plynu a 230V (platne doklady - plyn vyvedeny
krasne, 230V tragedie nechapu jak to mohlo mit technickou) a kdyz mi
sdelila SPS, ze je to za techto podminek tak jsem oboji nechal vyskrtnout.

No ja proti plynu jako takovemu nic nemam, ale resim jak na to prakticky.
2kg bomba s nasroubovanym dvouplotynkacem je neprakticka (je to vysoke,
vratke a neskladne) - varianta s varicem a pripojenou 2kg bombou kratkou
hadici by byla asi nejlepsi, ale mam strach z toho privodu a z kvality
uzaveru bomby. Nicmene jsem uz trochu nalomeny pro tuhle variantu s tim, ze
pod linku udelam jimaci nadobu (zaroven drzak te flasky) s odvetranim dole
do odpadove roury z drezu a nejakej hlasic plynu...u toho je ale problem v
tom, ze docela zere elektriku.

RV