PWM expander

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Čtvrtek Říjen 4 13:33:51 CEST 2018

Zdravím,

U Myšáka je skladem https://cz.mouser.com/ProductDetail/NXP-Semiconductors/PCA9685PW118?qs=sGAEpiMZZMvKM5ialpXrmnWDpPMxsdrM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, October 4, 2018 1:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: PWM expander

Ano, to je taky možnost, ale na rovinu říkal jsem si že použiju hotový
kus křemíku. Nechce se mi s tím drckat.

jako hlavní CPU tam mám ESP8266 a to má pwm pouze sw a v určitých
poměrech to má tendenci blikat jak je jádro zatěžované wifi částí.

tak jsem si říkal, že když už použiju další křemík, tak už něco co je
hotové a na to navržené.

Petr