Arduino 16bit PWM

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Říjen 2 18:44:50 CEST 2018

Mno, asi tedy neuvažuješ o tom, že by jsi to napsal celé?
Dovedu si představit tu úlohu dost jednoduše.
Nastavím si timer s reloadem a v main budu blikat podle timeru. 1W pak
udělat na přerušení při změně vstupu. Zase s použitím nějakého timeru.

BTW: 12 bit PWM pro ledku sledovanou okem je dost velká přesnost.
nemyslím si, že bych rozeznal 7 bit od 8 bit.