Příjem rádia z kabelovky UPC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 2 14:12:18 CEST 2018

Zdravím,
  někdy 202x se pokud vím bude vypínat... Ale ono už to stejně není, co
to bývalo... Kdysi byl poslech opravdu lahodící uchu, dalo se to z toho
i nahrávat, dnes je vše prohnané přes kompresor, limiter a normalizér,
takže když máte na zesilovači VU metry, tak ručičky stojí někde na -6dB,
jemně se zachvívají, ale veškerá dynamika je fuč... Jen při reklamě to
vyleze na -3dB, aby to pak zase spadlo na -6... Mezery mezi skladbami
prakticky nejsou, jedna přechází buď do druhé, nebo tam začne někdo
kecat, někde i zprávy mají podbarveny nějakou rádoby hudbou, vše přechází
jedno do druhého, prostě bezsignálový stav (čistou nosnou) prakticky
neuslyšíte. Možná tak ten D-Dur je ještě alespoň trošku jako kdysi
bývala Vltava, tam holt mezi větami symfonie pauzičku ticha mít musí,
ale to je čestná výjimka a taky ne vše se od nich dá poslouchat... Když
si doma pouštím pásky nahrané z OIRT FM někdy v 70. nebo ještě i 80.
letech, říkám si, jaké to bylo a nostalgicky vzpomínám...
  Ale možná je to jen můj subjektivní názor, nevím...
  Pavel