Arduino 16bit PWM

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Říjen 2 10:34:56 CEST 2018

A s jakou přesností a s jakou rychlostí si to představuješ?
Pro běžné ledky jsem si jich napsal asi milion, protože se mi nikdy nechce hledat vhodnou knihovnu.
Pokud hledáš něco komplexnějšího, tak se podívej na PCA9685 nebo podobné.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 10. 2018 1:33:10
Předmět: Arduino 16bit PWM

Dobrý den,

neznáte náhodou nějakou pěknou knihovnu, která by umělla aspoň 12 bitů  na
aspoň třech pinech ATmega32, aniž by sežrala veškeré prostředky daného MCU a
ještě aby to zvládlo komunikovat po 1Wire sběrnici jako slave?

Chystám se na vánoční stromeček a 1/256 hodnoty je potmě víc jak naplno ve
dne, chce to jít od nejmenšího jasu, aby to mohlo plynule najet.

Děkuji, JL.