RE: Matice pro ruční utahování

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 1 16:04:03 CEST 2018

Ja bych věděl, ale asi to nebude moc elegantní (spis taková nouzovka)… Vytisknout pozadovany tvar a dovnitř vlepit matku :-).

PS: Nereagujete mi na emaily. Mel jste zájem o PCB pro SBC Zeta V2. Jelikož mi Cinan poslal o jeden plosny spoj navíc – tu hlavni desku (desku „PPP“ s rozsirenim navíc neman) tak pokud o ni ještě mate zajem mohu Vam ji poslat. Cena cca 150Kc (upřesním soukromě). Pokud o ni nemate zájem dejte mi vedet.

MG

Od: Pavel Troller
Odesláno:pondělí 1. října 2018 13:51
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: OT: Matice pro ruční utahování

Zdravím,
  potřeboval bych sehnat vroubkovanou kulatou matici o vnějším průměru
cca 30 - 40 mm a tloušťce cca 4 - 8 mm. Vnitřní průměr a závit by měl
být menší než cca 7 mm, ale celkem na něm nezáleží, neboť se to asi bude
převrtávat a vytvářet nový závit, pokud by náhoda nepřála a neměli by
zrovna ten správný. Potřebuji ale jen jednotky kusů - ideálně 2. Na netu
jsem našel firmy, které to dodávají, ale chtějí objednat od 100 ks výše.
Neví někdo o prodejně, kde by něco takového šlo koupit malokusově a
třeba si tam i přijít s originálem a vybrat si podle něj co
nejpodobnější, ideálně shodnou (ikdyž je to dosti nepravděpodobné, že ji
budou mít, jde o dosti speciální díl, jsou to matice pro upevnění cívek
na unašeči magnetofonu Nagra, jako takové se na e-bayi koupit dají, ale
tu cenu bych vám nepřál vidět :-).
  Zdraví Pavel