Re: Příjem rádia z kabelovky UPC

Pondělí Říjen 1 15:45:16 CEST 2018

To vezmete jakýkoliv mobil s androidem a wifi, nainstalujete tam
aplikaci play.cz nebo abradio, připojíte k tomu nějaké pěkné
reprobedýnky a voalá: máte rádio.

Některé mobily mají v sobě i FM tuner, takže pak máte nejen
internetové, ale i klasické rádio.

Já jsem si přesně takové rádio postavil, vlastně to umí přehrávat
písničky i z youtube nebo si přes to můžete pouštět video (na to je
lepší větší úhlopříčka nebo tablet). Vzal jsem starý mobil, aktivní PC
reprobedýnky, nějaký držák na mobil, přišrouboval jsem to všechno na
kuchyňské prkýnko a je to cool.

Pavel Kadečka.