Automaticke vypnuti mobilu s androidem

soteza soteza na soteza.cz
Pondělí Říjen 1 08:16:58 CEST 2018

*Zdravim.
Mam novy androidni mobil a ten na rozdil od meho stareho nema moznost
automatickeho vypnuti/zapnuti. Vim, ze zapnuti je vazano na HW, ale
vypnuti pomoci nejake appky by melo jit ne? Hledam uz tyden a jedine, co
jsem nasel, je aplikace pro planovane spousteni různych akci a procesu v
danem case. Tak alespon mobil v dany cas ztlumi a zase zesili. Par
aplikaci na ruzne on/offy jsem nasel, ale ty chteji rootnuty telefon.
Ten je ale novy a kvuli zaruce do toho jit nechci. Nemate prosim nejaky
typ na to, jak telefon automaticky vypnout v danem case? Nepatrim k
maniakum, co telefom muchlaji cely den v ruce, mam jej nekde odlozeny a
proto to automaticke vypnuti. Zapnu si jej uz sam. To mi nevadi.
dik, MZ.
*