RE: Programování PIC16F505 - PICkit3

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Říjen 1 07:45:13 CEST 2018

Zdravím,

Již několik let používám PICkit3 z Číny a programuji přes Microchip IPE a nemám s tím absolutně žádný problém.

PICKit3 mám 4ks a připojené naráz mám vždy 2, v IPE se zdá přepínat mezi jednotlivými – vyplatí se to, když programuji něco, co má obousměrnou komunikaci.

RK

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Sunday, September 30, 2018 5:31 PM
To: HW-news
Subject: Programování PIC16F505 - PICkit3

Hezký den,

potřebuji naprogramovat PIC16F505 - doteď jsem si víceméně vystačil s JDM programátorem, u PIC16F505 už budu muset pořídit něco lepšího.

Před časem tu někdo zmiňoval PICkit3.

Na Ali je do 12 dolarů , originální pak třeba u nás v GM za skoro 2kKč.  Jaký je v tom rozdíl kromě popisku na krabičce?  Stačí koupit ten z Číny? A jaký k tomu ten programovací adaptér? K mání jsou 3 různé moduly s patici...

Díky

JaKub