Notebook

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 30 09:36:23 CET 2018

Byl zde zminen Incomputer...kupoval jsem ted od nich tenhle NB
https://www.incomputer.cz/hp-zbook-15-g1-mobile-workstation6

cena vcetne docku (bazarovej, ale novej), tasky (nove) a dopravy 11.506Kc.

Vzhledove vypadal, ze na nej nikdy nikdo ani nesahnul...nedokazu si
predstavit, ze by nekdo dokazal vycistit vsechny ruzky a zahyby...jedina
znamka pouziti, ze na viku na prechodu plastu je ten jeden plast takovej
omacklej..neni to skoro ani videt. Vetraky a veskerej vnitrek bez prachu
(i jen nejakych znamek).

Dival jsem se na odbehane hodiny disku a je to neco pres 500h a 92x zapnuti.

Neni to NB na nejake velke cestovani - je docela tezkej, ale jinak fakt
super zalezitost - jeste osadim SSDcko a bude to raketa.

Jo a prislo to s timhle zdrojem - na stacionarni pouziti dobra vec ma to
230W, ale cestovni teda zrovna neni (meril jsem ho bez zateze a muj
bezny watmetr ukazuje 0W):
https://www.incomputer.cz/hp-230w-original-adapter

Tak jen kdyby nekdo resil NB na doma. Ja do nej sel hlavne kvuli grafice
na praci v CAD.

Jo a prislo to s nainstalovanyma a aktivovanyma W10 (aktivace pres BIOS).

RV