vkladomaty - chybovost

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 29 08:19:55 CET 2018

Moja banka ma taku novu vec, ze si viem v mobilnej app vygenerovat
virtualnu platobnu kartu ktora plati len na jednu transakciu
Takze ak by som chcel platit u niekoho kto nepodporuje paypal
tak to urobim takto. Ale zatial som tusim inak ako cez pp neplatil
a takych co pp nepodporuju zosiroka obchadzam ...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Vymetal
Sent: Wednesday, November 28, 2018 8:39 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

To se stalo známýmu, že takhle platil něco u číňana kartou. Nějakou chvíli po platbě šla další platba, pak na dvojnásobek, zase dvojnásobek, zase dvojnásobek, až dokud to neprošvihlo limit. Pak to zase zkoušelo půlit a když platba prošla, tak ji to opakovalo, dokud to procházelo. Z banky mu volali, že má na kartě asi 60 blokací během cca minuty, jestli to mají stornovat. Ale hezkej algoritmus.
T.