Re: Bezdrátová signalizace z 2m hloubky

Čtvrtek Listopad 29 01:37:49 CET 2018

Zajímavá myšlenka. Koukněte na datasheet toho brouka
vaelektronik.cz/files1/U4224B.PDF
mohl bych vám jich pár kousků nechat, už se 20 let nevyrábí. Píšou tam
od 40 KHz, třeba na těch 32 půjde. Ten obvod má uvnitř nějak nastavenou
kompenzaci paralelní kapacity krystalů, krystal 77,5 má 1,1 pF. S
krystaly 77,5 to má šířku pásma cca 12 -15 Hz, tady to bude podstatně
méně. Pokud nevadí, že přijímač zareaguje třeba za 0,1 až 0,2 sec, možná
by to bylo takhle řešitelné.

Anděl