Re: Bezdrátová signalizace z 2m hloubky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 28 22:29:54 CET 2018

U nás v muzeu byl v kinosále nízkofrekvenční systém - pro přenos zvuku do
sluchátek. Okolo sálu byla smyčka, do které hrál obyčejný NF zesilovač.
Uvnitř té smyčky byly přijímače s magnetickou anténou, zesilovačem. Hrálo
to po celém sále a dobře.
Ale do té smyčky šel veliký výkon.
V případě bazénu to bude obráceně a výkon malý - je třeba hodně zůžit šířku
pásma.

st 28. 11. 2018 v 21:38 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>