Re: Bezdrátová signalizace z 2m hloubky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Listopad 28 22:12:30 CET 2018

Komunikace je tam jednosměrná z pevniny na ponorku a na pevnině jsou pořádné antény.

Klíčová slova: hloubka vniku, ZEVS, seafarer

PH

From: Jan Kuba
No já se vrátím k těm kmitočtům ponorek ... na desítkách hetzů nejde nic vyzářit....!?
Nebo jde jen o lokální spojení pár set metrů a využívá se vodivosti vody. Do vody se pere vysoké napětí a voda jako nekonečně velký dělič napětí tuto energii přenáší... ale v tom případě to může fungovat i stejnosměrně.

Veliké rámové antény na ponorkách nevyzáří desítky jednotek HZ, tam se musí jednat o řádově desítky kHz...