řízení světel, houkačky přes CAN BUS ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 28 20:13:52 CET 2018

Můj syn už mi delší dobu otravuje s jedním "projektem" ... Když mi to před
časem ukázal, tak jsem ho odbyl s tím, že bychom něco podobného mohli někdy
zkusit.
No a on mě to ale  připomíná čím dál častěji.... a bere to jako součást
vánočního dárku :-)

Jde o toto: https://youtu.be/ybeXJW2VEck

Můj dotaz na odborníky kolem vozidel zní:  je velký problém řídit pomocí
CAN BUS u dnešních aut klakson, světla atd??
6 aut bych dohromady dal , asi stejné firemní Octavie.
Teď jde o to, jestli nebude jednodušší prostě jednoduše napíchnout spínač
světel a do motoru někam k chladiči  hodit reproduktor s malou ozvučnicí (
mám několik ARZ 4604 + 100W PA ), než vymýšlet jak originál klaksony ladit
( jestli to vůbec jde )  a s tím vším rychle  komunikovat.  Ve videu je v
cca 28-30 sekundě vidět technika okolo toho.

Ty reproduktory místo klaksonů by byly asi vhodnější právě kvůli
jednoduchému ladění tónu "klaksonu" , ale světla - minimálně přední
dálkové, blinkry by chtělo ovládat "živě" + ne nějaké náhrady...už mám
nakoupené 100W D-class z ALI, ale to je zatím vše. a čas cca měsíc do
Silvestra :-(
JI no blbina, nevím co dřív, ale co by člověk neudělal pro děti. Nakonec mě
by taky zajímalo, jak to bude vypadat...
Jsem vděčný za zaždý nápad...