Bezdrátová signalizace z 2m hloubky

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Listopad 28 16:27:57 CET 2018

Zdravím,

rádiové vlny těžko. Zvuk se ale ve vodě šíří daleko lépe, než na
vzduchu, takže tudy určitě povede cesta. Vyrobit vodotěsnou "píšťalku"
nebo spíš houkačku by neměl být až tak velký problém. Selektivní
přijímač zajistí odlišení od jiných zvuků. Kytovci se slyší na
kilometry. Vyhledávání plavidel (obvykle nepřítele) funguje také na
pěkné vzdálenosti. Na délku bazénu by to mělo být řešitelné bez velkých
obtíží.

Josef