OT: SW Licence AutoCad

Středa Listopad 28 08:02:05 CET 2018

Ze zvědavosti jsem se na to zeptal tady:
https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=28073&PID=114695#114695

Tak to je hezké. Ne že bych byl příznivcem kradení SW, ale kdybych měl na
krku počítačovou bezpečnost, asi by mne velmi zajímalo, co ta firma vlastně
může zjistit. Jestli třeba nemůže zjistit s jakými firmami si vyměňujeme
dokumentaci a jestli se to od nich nemůže nějak dostat ke konkurenci.

A asi bych okamžitě vyhradil pracoviště co by nebylo připojené k internetu a
zařídil bych, aby dokumenty co by neměly být volně přístupné byly sdílené
jen v papírové formě.

---------- Původní e-mail ----------
Od: cin <cin na quick.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 11. 2018 10:14:40
Předmět: OT: SW Licence AutoCad
"Dobrý den,

omlouvám se za menší softwarové OT, ale možná je tady v konfeře někdo, kdo
se s tím už setkal.

Máme ve firmě několik licencí na Autocad (od LT až po Inventor), všechny v
pořádku, řádně registrované a zaplacené.
Před nedávnem jsme měli mírně výhrůžný telefonát z Autodesku z Německa, že
jsou u nás ve firmě nějaké nesrovnalosti.
..."