OT: SW Licence AutoCad

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 27 11:22:18 CET 2018

Toť otázka, možná by to šlo ověřit na českém zastoupení Autodesku. Bohužel netuším, jestli je takové vyhrožování nějak trestné, jestli by šlo pohrozit nějakými paragrafy. A každopádně pokud je to možné, tak na firewallech zakázat komunikaci Autocadu s internetem, je to jednodušší na počítači než globálně.