vkladomaty - chybovost

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 26 22:57:17 CET 2018

To jsou teda pěkní hajzlové (ta banka). No jo, no. Pokud by v tom jel pingl, byl by tam nějaký rozdíl časů na účtenkách (kdyby si po transakci vytiskl účtenku na chlast, protože do té doby nemohl vědět, že mu to vyjde). Zřejmě slušnej oddíl a jeli v tom i s majitelem.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, November 26, 2018 10:39 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

No ale dyť píšu, že z vyšetřování vyplynulo, že vlastně jsem viník já. Transakce  na 8000 a 600 kč proběhla legálně. V té restauraci bylo na tu částku nějaká objednávka - účetnictví sedělo.
Nakonec to ze strany banky vypadalo tak, že jsem se tam rozšoupnul ,  zaplatil všem a pak si to po týdnu rozmyslel a chtěl to chtěl z5.
Dokonce než jsem na to přišel, uběhnul týden a já mezitím  ještě dělal nějakou transakci v e-bance.  Tak se mě tenkrát několikrát ptali, proč jsem si toho nevšimnul při té transakci, ale až po týdnu.
Mě na tom štvalo to nekonečné dopisování , trvalo to asi 3 měsíce.  Už jsem ke konci ztratil sílu po tom jít, stejně by to dle verdiktu k ničemu nebylo.