vkladomaty - chybovost

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 26 22:29:07 CET 2018

Ale pořád mi není jasné, co ta banka tedy dělala a proč to nebylo vyreklamováno. Z mého pohledu je tedy evidentní, že onen pingl musel mít nějakou vazbu na majitele. Možná to byl sám majitel. Jinak by mu bylo houby platné, že někoho obere o 8 tisíc, když si je neužije. Leda ještě že by je pak za rohem prochlastal a toto bral jako úhradu. Nicméně, při reklamaci tedy bylo zjištěno, že byl vložen PIN. OK, to je jasné. Ale je to trestný čin. To není málo peněz. Měla být kontaktována policie a mělo se to začít vyšetřovat. Tedy i když ty jsi nic nenahlásil, měla to udělat banka. To jsou pěkní lemplové, že to neudělali. Proti té platbě musela existovat nějaká účtenka, nějaká útrata. Byli tam jistě nějací svědci. Pokud v tom jel jen pingl, pak by mělo být v zájmu majitele restaurace, aby se to vyšetřilo, měl by poskytnout nějakou součinnost – třeba zjistit, že tam někdo najednou nakoupil a odnesl nějaký chlast. Pokud v tom jel i majitel, pak to jistě nebyla ojedinělá pochybná transakce. Tohle vypadá, že fakt někdo špatně dělal svou práci. Chápu, že to stojí čas, ale už z principu má smysl ho investovat. Už jen proto, že ten pingl si mohl jít sednout do chládku. Místo aby mu to prošlo a dělá to třeba dál.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, November 26, 2018 10:22 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

Já to tenkrát reklamoval v KB, vyšetřování bylo v  jejich režii. Na Policii jsem nebyl, ale kdybych tu dobu co jsem strávil v bance a dopisováním s nimi ( vždy doporučený dopis ) vzal nějakou brigádu, měl bych to zpátky.
 No vylez jsem z toho jako prohrávající, protože jsem neměl transakci s kartou pod kontrolou.