vkladomaty - chybovost

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 26 20:57:56 CET 2018

No to jsou věci. Když vylezl lísteček na 600 Kč, tak přece byl nějaký důkaz, ne? Tam je autorizační kód a podobné věci. Co konkrétně řekli v té bance při reklamaci? Nebo to byly dvě transakce, tedy jedna za 600 Kč a druhá za 8000 Kč?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, November 26, 2018 8:31 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

Já takhle jednou platil platební kartou oběd. Pingl si jí vzal do ruky, strčil jí do toho bezdrátovýho stroječku co držel v ruce, pak mi dal zadat PIN,   špatně, ještě jednou prosím - to už bylo dobře.
Vyjel doklad  na správnou sumu .  Nashledanou...
Po týdnu koukám na účet a tam místo nějakých 600kč bylo 8000kč. Nic jsem nevyreklamoval...  Drahej oběd. Dodnes na něj vzpomínám a od té doby chci vždycky , aby ten "stroječek" ležel na stole a já viděl co se děje...