vkladomaty - chybovost

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 26 20:31:06 CET 2018

Já takhle jednou platil platební kartou oběd. Pingl si jí vzal do ruky,
strčil jí do toho bezdrátovýho stroječku co držel v ruce, pak mi dal zadat
PIN,   špatně, ještě jednou prosím - to už bylo dobře.
Vyjel doklad  na správnou sumu .  Nashledanou...
Po týdnu koukám na účet a tam místo nějakých 600kč bylo 8000kč. Nic jsem
nevyreklamoval...  Drahej oběd. Dodnes na něj vzpomínám a od té doby chci
vždycky , aby ten "stroječek" ležel na stole a já viděl co se děje...

po 26. 11. 2018 v 17:20 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>