vkladomaty - chybovost

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pondělí Listopad 26 16:08:30 CET 2018

No toto muze byt vysvetleni.
Stroj si nebyl jisty pravosti bankovky a radeji to nechal na rozhodnuti "inteligentnejsiho" cloveka.

Diky, je to jedno z logickych vysvetleni.

Honza

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Monday, November 26, 2018 3:59 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

Jestli ti mohu poradit, tak si projdi tuhle transakci s helplinkou.

Je to hrozný bordel v tom, co se ze zákona smí a co se nesmí.

Ale v jednoduchosti a s velkým nadhledem: aby jsi si nemohl testovat kvalitu svého padělku, tak stroj nikdy nevrátí bankovku zadrženou pro podezření na padělek. On jí dá do extra šuplíku, přidá k ní žlutej lísteček s tvojim jménem, a ona pak přejde na ruční kontrolu a ta kontrola ti jí pak uzná jako platnou a nebo neplatnou a podle toho koná.

To mohl, ale nemusel být tvůj případ. Záleží, jak zrovna fouká legislativní vítr pro nakládání s padělky a jak to má banka nastaveno.

---------- Původní e-mail ----------