vkladomaty - chybovost

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pondělí Listopad 26 15:37:13 CET 2018

Zdravim,

podelim se s kolegy techniky se zkusenosti s vkladomaty v bankach.

Vkladomaty v komercce a sporitelne pouzivam dlouhou dobu a nikdy nebyl
problem  ... chvalim to a je to velka pomoc.

Ale

Minuly tyden jsem mel v kapse nachystano 30.000Kc na vklad do sporitelny,
rozumne, nepokrcene bankovky.

Narychlo jsem je vytahnul ( bez prepocitani), vlozil kartu, zadal pin a
vlozil ten balik penez do zasuvky.

K memu prekvapeni mi to napocitalo 29.000  ? bylo to divne, kde se stala
chyba? tak jsem to dal stornovat a vkladomat mi penize vratil ... prepocital
jsem to, bylo 29.000, takze asi ja udelal nejakou chybu pri pocitani.

Byl jsem z toho trochu zmateny, nebyl jsem si jist, zda jsem udelal chybu.

Prepocital jsem to znova rucne, bylo 29.000, takze jsem zadal znova vklad,
nacetlo to 29,000 a na uctu pripsalo 29,000.

Domu jsem sel z takovym divnym pocitem .. udelal jsem nejakou chybu,
neudelal ... to asi znate

ale

ted jsem se podival na ucet a mam tam dnes prichozi polozku 1000Kc. Nejsem
si vedom, zebych v posledni dobe nekomu vypisoval fakturku na presne 1000Kc.

Prislo to z nejakeho technickeho uctu CS a podle zmeti cisel v poznamkach mi
to vypada, ze to patri k tomu vkladu ... ze to je ta moje bloudici
tisicikoruna.

Takze asi pri manipulaci s bankomatem nesedela castka v trezoru a nejakym
badanim zjistili, ze u meho vkladu doslo ke stornovani, takze usoudili, ze
tento rozdil vznikl pri mem prvnim vkladu

Takze k technicke strance pripadu

Je videt, ze v tomto pripade je vkladomat dobre vychytany po HW i SW
strance. Chybu mechanicke casti dokazal SW najit a dat do richtigu ( do
poradku)

Me to strasne potesilo, ne kvuli te tisicovce, ale kvuli pocitu, ze chyba
nebyla na me strane.

Stalo se Vam nekomu neco podobneho?

Rad bych vedel, zda to byl ojedinely pripad.

Honza