Re: Paralelní spojení párů J-Y(ST)Y

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Listopad 25 22:13:13 CET 2018

Dne 25.11.2018 v 17:34 Pavel Urbancik napsal(a):
 > Doma provozuji stejnym system a v mosaicu jsem uz ve zlute zone (ve
spravci CIB) prozatim ale nepozoruju zadny problem.
 > Zaujalo me ze resite ubytek na sbernici. Je problem v samotne
topologii, tzn dlouhe vetve, nebo uz dochazi k chybam a vypadkum?

 > Jsem zvedavy jak dopadnete.
 > Mozna by ve finale pomohlo rozdelit sbernici na vice vetvi a dat jim
samostatny master. (o tom uvazuju ja, protoze chci pridat jeste dalsi
jednotky)

 > Pavel

Dobrý večer,

problémy zatím nemám, ale snažím se jim předejít
Mám tři mastery CIB sběrnice (CIB z CP-1004 posílený C-BS-0001M a
externí master CF-1141), abych zatížení rozložil rovnoměrně, ale chystám
se použít pohony na radiátorové ventily C-HC-0201F-E, kde uvádějí max.
odběr 80mA a některé jsou na konci dlouhé větve). Každá větev sběrnice
by měla být zatížená max. do cca 50%, takže bych si možná nemusel dělat
starosti. Ale ty kabely už tam jsou a zatím pro druhý pár nemám využití,
takže pokud paralelní spojení nepřinese problémy s přenosem dat, tak
proč si ty úbytky nesnížit
Není vyloučeno, že jsem trochu paranoidní, ale z profesní praxe jsem si
přinesl návyk raději předimenzovat, než jet na hranici

jf