Navigace v aute vs LiION baterie

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Neděle Listopad 25 12:25:34 CET 2018

No dyk jo. Ja jsem netvrdil, ze ne. A pak bude stedrej den, viteznej unor, zelenej čtvrtek. Proste chvilu počkáš, zatím pouzijes ten soft s nakou meducinou...  :-)

S pozdravem Raven

 25.11.2018, 11:49:28

Mlha drze upozornuje, na to, co nepisete. ;-)
Tedy, ze vami uvedena cifra je "akcni" a docasna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz