Nakup z Ciny

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 23 20:05:54 CET 2018


No co, no, to se řeší jen tak, že produkt znovu objednáš a napíšeš, ať ho neposílá, že mu chceš vrátit refundaci. A pak zásilku označíš jako doručenou. Pokud na zprávu, kdy se s ním chceš předem domluvit, neodpovídá, tak má smůlu, nedá se nic dělat.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, November 23, 2018 7:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Nakup z Ciny

Když už je tu ta Čína...
Jak řešíte nedodané zboží?  Konkrétně stalo se mi, že nepřišel modul, objednaný na začátku srpna.
Dohadoval jsem se s prodejcem, že to šlo "doporučeně" a že je podpis o dodání atd...  pak do toho vstoupilo ALI, a v podstatě prodejci nařídilo vrácení peněz.
Ty přišly, potud vše OK.
Jenomže minulý týden zvoní babka z domu, že prý převzala v září balíček pro mě a zapadnul jí za stěnu. A zapomněla na něj.  A že teď uklízela a našla ho.
Jednalo se o cca 40 dolarů, rád bych to prodejci zaplatil, nikdy s ním nebyl problém. Jenomže jak?
Když jsem mu psal, nereaguje ( chápu , nas.... jsem ho, asi  jsem na blacklistu  ) .

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20181123/77a1ed58/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list