[ot] dalsi zertik CP

Pátek Listopad 23 13:58:05 CET 2018

Ceska posta mi provedla dalsi zertik, hele, co vymysleli:
dostal jsem Oznameni o prichodu zasilky, kde stoji "dovolujeme si Vas informovat o
zasilce, u ktere nebyl vyjimecne vykonan pokus o dodani z duvodu: Z rozhodnuti
posty" a jeste, ze kdyz si to nevyzvednu, tak to vrati odesilateli. Bezny balicek z
Ciny, ale totez ten samy den udelali kolegovi, ktery mel dostat balik do ruky z
Jicina (asi Cina jako cina, ze).

No to je parada - neobtezuji se to dorucit a jeste to pak budou chtit vratit
odesilateli? Misto aby mi to s omluvou dorucili dalsi den pote, co se to rozhodli
nedorucit?

Achjo.

D.O.