Nakup z Ciny

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Listopad 23 12:16:15 CET 2018

Ta smlouva o zastupování, kterou jste jim kdysi podepsal a poslal je
"nadosmrti". Takže teď, když přijde balíček, a na poště jsou schopni vás
podle adresy na balíčku identifikovat, tak si dohledají v počítači jenom
váš email, a rovnou vám to všechno pošlou emailem. Vám stačí opět
odeslat potřebné dokumenty emailem, a oni to spočítají, a odešlou na
vaši adresu na dobírku. Ale pozor, je potřeba jednat rychle. Celní sklad
si počítá 10Kč/den skladné !!

Aleš Filip