Nakup z Ciny

Vladimir vladimir na hkfree.org
Pátek Listopad 23 10:59:58 CET 2018

Já mám daný souhlas už řadu let, zásilku s proclením mívám max jednu do roka a vždy to šlo automaticky, k mé spokojenosti :-)

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Čihák Martin
Sent: Friday, November 23, 2018 10:34 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Re[2]: Nakup z Ciny

Mělo by to tak být. Ale pošta nekouká zda už od Vás souhlas má a pošle Vám všechny ty papíry znova... Tentokrát alespoň e-mailem. Naposled (asi před 2ma měsíci) jsem jim napsal že už ode mě všechno mají, tak ať to použijí. A pro jistotu jsem jim dal znovu souhlas emailem. To asi nemá žádnou právní moc, nicméně pošta k mému překvapení zareagovala bleskově a druhý den - v sobotu večer se ozval celní deklarant že to odesílá a v podělí byl balík doma. Docela mi spadla spodní čelist :-) Netuším, zda pošta použila ten můj starý papírový souhlas nebo jim stačil souhlas emailem. Nicméně to proběhlo tak jak bych si představoval a nečekal jsem 14 dní jako kdykoliv předtím. Vše jsem vyřídil jedním emailem.

	Martin.