ZENIT v elektronike 2019

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 22 12:16:38 CET 2018

Zdravim osadenstvo,

dakujem vsetkym, ktori sa ozvali a chceli by podporit sutaz mladych
elektronikov. Krajske kolo sutaze bude v utorok a nasledne celostatne
finale druhy februarovy tyzden v Banskej Bystrici.

Uz by som mal zacat nakupovat vsetok potrebny material. Ide hlavne o
suciastky (vid dole) a spotrebny material pre vyrobu elektronickych
obvodov. Po starostlivom zvazeni moznosti by som sa hlavne z
logistickych dovodov rad priklonil k nakupu noveho materialu v riadnom
priemyselnom baleni (napriklad z TME, GM, alebo inej drogerie). Nejde o
vysoke polozky, pomoct nam vie aj jednotlivec.

Chcel by som poprosit ludi, ktori v septembri predbezne ponukli pomoc, a
este si to nerozmysleli, aby sa mi znovu sukromne ozvali, dohodneme
konkretne detaily kto, co, kolko, kedy a ako.

Este raz vsetkym dakujem.

b.