STM32H7 a LL

Středa Listopad 21 19:20:17 CET 2018

No koukam, ze to ma par ll souboru pro FMC, SD a USB, asi to pouziva
HAL. V CubeMX  ale LL nejde nastavit pro periferie, ktere jsem zkousel.
Jen HAL
A naco knihovny? LL mi prisly jako dobry kompromis mezi black boxem ve
forme HAL a narocnym studiem registru a funkci periferii, psani spousty
definic atd. Aspon to navadelo jak se co ma pouzit.

Jeste neco k te rade H7, ted tim budu nahrazovat F429ZI, ktery ma v
revizi Y co pouzivam BUG jak prase - kolize SDRAM a SRAM externi
sbernice, den jsem se s tim drbal nez jsem si precetl ERRATA, je hezke,
ze je to pinove kompatibilni.
No zkusim se s H7 nejak pres vanoce poprat, zacnu s HAL a uvidime,
jestli uz to maji bez chyb ;-)