LVGL

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Listopad 20 17:53:52 CET 2018

Kolik RAM v CPU mate pro tu LVG s 320x240 ? 15k bytu tj. 10% grafiky ?
Nebo od kolika je to pouzitelne. Jak jsem pochopil, tak se vse nejdrive
vykresli do RAM v CPU a pote kopiruje na LCD, treba i po mensich dilech.

Trosku me u te knihovny zarazi, ze nemam odhad kolik vykonu vezme v tom
preruseni ci main obsluze u zpetneho volani. Mozna nevim ani kolik RAM a
zda malloc a free neni nejak caste nebo tu pamet jeste neroztrha.

S tim LVG se daji delat animace i podkreslni bitmapou, ale je to asi dan
za to vse.

Pokud se podivat na FTDI chipy pro grafiku, tak tam prikazy posilate do
bufferu toho FTDI a skoro to hlavni chip neomezuje, ale je to dalsi svab.

Jirka