3D Tlac, prehrievanie DRV8825

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Listopad 20 10:44:16 CET 2018

Aha,
uz som mudrejsi. Ake hodnoty R mate na vyvodoch 6 (ISENSA) a 9 (ISENB)
DRV8825 voci zemi?

Vzrec, uvadzany v na niektorych WEB-och pre moduly
Ia = 2*AVREF
Ib = 2*BVREF
nemusi platit - podla toho, ake osadili snimacie rezistory prudu...

Skuste preratat cez
Ichop=AVREF / ( 5xRisense )

Dodo

ut 20. 11. 2018 o 9:54 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napísal(a):