OT: Tepelne cerpadlo voda vzduch

Úterý Listopad 20 00:34:00 CET 2018

Na to kolik tam mate trubek, mate dost vysokou teplotu vody. I kdyz
pisete ze topite 2 hodiny denne, pak asi jo. Ja mam betonove tvarnice,
20 cm polystyrenu, trojskla. Na 170m2 mam 800m trubek v anhydridu,
tepelne vodivou podlahu (klikaci PVC desky) a voda je cca o 3 st.
teplejsi, nez vzduch v mistnosti. Ale topi to trvale.
Andel