Re: PCI adaptér přes USB ?

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Listopad 20 00:26:51 CET 2018

Zdravim,

myslim, ze odpoved je v poslednej vete. Co su striktne poziadavky na
latenciu? Nieco take na USB podla mna nie je mozne dosiahnut. OS si posiela
poziadavky na prenos dat ako uzna za vhodne. Najcastejsie sice pojdu v
najblizsiom micro frame, ale kludne mozu ist kedykolvek neskor, lebo prave
obsluhuje klavesnicu, mys, USB HUB...
Ale urcite by ma zaujimali vysledky toho konvertora...

Slavo T.