3D Tlac, prehrievanie DRV8825

Pondělí Listopad 19 23:12:31 CET 2018

Na Z budou ty motory asi 2 paralelne... Ale zas takovy proud
nepotrebuji, protoze chodi pomalu a moc se nenadrou, to bych snizil.
Tenhle driver se mi ale choval dost divne na nezatizenem motoru, nevim
proc neslo dosahnout vyssich otacek nez par za sec., dochazelo k nejake
rezonanci a zastavil se. Mozna driver vadny?