3D Tlac, prehrievanie DRV8825

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 19 21:47:43 CET 2018

A co máš za motory, že jim dáváš takový nářez?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of iko
Sent: Monday, November 19, 2018 7:13 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: 3D Tlac, prehrievanie DRV8825

Zdravim,

konecne som vymenil dosku z tlaciarne za novu GT2560, k tomu pridal
DRV8825, nastavene na 32krokov/step. Po chvili necinnosti (ale motory
drzia) zacne motor bzucat, sumet a chviet sa, cim dalej, tym viac.
Zrejme koli teplu, su horuce, hlavne pre os Z (tam su 2 motory na jeden
DRV). Vsetky DRV som nastavil na 0.7V (GND oproti bezcu potenciometra),
pre os Z som dal 1.4V. Na DRV som dal malicke chladice (9x9mm).

Chce to lepsie chladenie alebo som volaco nezvladol?

Vdaka...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.