PCI adaptér přes USB ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Listopad 19 05:03:25 CET 2018

Zdravím,
  zajímala by mne možnost připojit externě k mini-PC nevybavenému
standardním PCI(e) slotem nějakou PCI kartu prostřednictvím USB. V PC
hardware se částečně orientuji, tak je mi známa řada úskalí, jaká by se
musela překonat, aby to fungovalo: například detekce a registrace PCI
karty přes USB, zajištění dostatečné datové průchodnosti a hlavně
latence při komunikaci skrz USB, emulace sběrnice přes paketový kanál
atd. Též jsem četl několik vláken v zahraničních konferencích, kde
psali, že to není možné, až jim tam někdo napsal "Ale my to vyrábíme,
můžete si to koupit!".
  No a zde to roste:
http://arstech.com/install/index.php?app=ecom&ns=prodshow&ref=ssi2_pci&sid=cg887833ps1027p20879j73v3452a3go&portrelay=1
  Co to tom soudíte ? Může to fungovat ? Ta firma vypadá celkem solidně,
web mají celkem pěkný, neodfláknutý, mají řadu i jiných zajímavých
zařízení atd. Je to dosti drahé, tak v tom asi nějaká inteligence bude.
  Potřeboval bych to k provozování karty s poměrně striktními požadavky
na latenci, generující pravidelná přerušení a vyžadující opakované čtení
a zasílání bloků dat (pro telekomunikační rozhraní, např. E1).
  Zdraví Pavel