Elektro stavebnica pre deti

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Neděle Listopad 18 11:20:01 CET 2018

Zdravím,

Za mých mladých let jsme měli stavebnici MEZ elektronik. To byla snad nejlepší věc, co jsem mohl tenkrát dostat. Naučil jsem se z toho opravdu hodně. Je to už tedy pro děcka, co by měli projevovat zájem. Bohužel tato věc již sehnat nelze, ale kdybych měl potřebu, tak sháním něco podobného. Já jí mám schovanou, třeba až jednou budu dědek, pro vnuka, neboť mám dceru a ta má jiné zájmy.

Za mě byla k této kufříkové stavebnici snad jen jedna malá výtka a to, že tam nebyl, byť jeden malý, sedmi segmentový displej – měli jsme radost z čehokoli co blikalo, počítalo atd. Sice to už zavánělo digitálními obvody, ale byla by to pecka. Bratranec mi k tomu tenkrát vyrobil jeden displej s nějakým 74xx nebo CMOSem a i to mi k radosti stačilo.

Dnešní hračky mi připadají jako neskutečně předražené kraviny, na to, že to opravdu nic moc neumí a jenom to z člověka vytáhne peníze. Za hrst odporů a pár drátků bych to nekoupil.

Jak už zmiňoval přede mnou Pavel Hudeček, to už bych raději nakoupil 2 kontaktní pole a k tomu za 500 Kč opravdu hromadu součástek a stejně to bude levnější než Boffin 500, který stojí kolem 1.500 Kč a model 750 dokonce 2.000 Kč

RK