GSM modul...kde a jaky?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Neděle Listopad 18 10:07:11 CET 2018

Zdravím,
tyhle moduly mají v drtivé většine "ošklivé" napájení v úrovni jednoho
lithiového článku max 4.x V a až 2A špičkový odběr.

Arduinisti to řeší jednou srážecí diodou v napájení a jednou v TX
signálu z procesoru (nebo ani to ne). Většinou se to neodpálí (hned). To
kdyby jste chtěl narychlo experimentovat.

Do produkce ale v žádném případě, je to natolik profláklé že to výrobci
doslovně zakazují. Z 5V jsou na to zaměřené LDOčka které si poradí s
odběrem a nenechají se rozhodit pulzním odběrem a VF špičkama. Ne každé
to zvládne.

Jinak máme dobré zkušenosti s moduly Quectel a to LDO bych vám taky
poradil ke kterému jsme se dopracovali kdyby jste měl zájem (zítra).

Moduly Quectel umí pomocí AT příkazů i HTTPS, což se dnes hodí. Mají
verze jednoduché s 2G, ale i 4G, s GPS, s Bluetooth, snadno si vyberete
co se Vám bude hodit.

Martin