Re: Bity do šroubováku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Listopad 17 14:59:03 CET 2018

To ne, je pravda, že to nedrží samo od sebe, ale protože je to
rovnoběžný profil, může se na něj nasadit něco pružného, ocelový
kroužek nebo "omega", gumový čep nebo něco takového. Prodávají to i
Bauhausu, sice low-cost řadu Wiha která moc nevydrží, ale na domácí
použití to obvykle stačí. Mám v práci i nějaké torxy Bosh, které
vypadají jako na konci trochu zkroucené a ty drží šroub čistě
mechanicky třením, ale jsou háklivé na kvalitu, čínské šroubky
nepapají, jen německé :-)

Jinak je to vcelku jedno, používáme většinou PH (metrické), šrouby od
M6 výše hlavně ze vzhledových důvodů Torx a všechno se to dá tímhle
způsobem montovat.

Aleš Procháska