Pracovni mikroskop

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Listopad 17 12:41:31 CET 2018

Tak to netuším, já jsem zatím teprve na hraně brýlařství. Každopádně se to opticky chová jako dalekohled (typu divadelní kukátko) zaostřený do vzdálenosti 40cm. Takže pokud s brýlemi vidíte přes divadelní kukátko, budete IMHO vidět i přes tohle. Rozhodně to nemá žádné zaostřovací pohyblivé prvky, zaostření si "kupujete" v podobě té verze 350 nebo 420. Hýbat se dá jen se vzdáleností očí a s úhlemsbíhavosti.

Jakub Šerých