mech: uni drzak na DIN listu, nebo dve pro externi vyrobek ..

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Listopad 16 20:06:33 CET 2018

ano, tak nejak to bude.
mame na vyrobcich vyrobene zacvaky, kde jsou dve stabilni polohy bez
pruzeni. uz jsem se rozhodnul, kvuli stabilite, na pridelani na dve
vodorovne din listy a drzak udelat "dlouhy" .. tedy horni zahaknuti na
vrchni liste a
pojistka na spodni liste. pak by asi i to pruzne zajisteni bylo realne,
protoze to bude daleko od sebe. objednal jsem vsechno mozny z TME a je
tam i podobna ta varianta z ALI. asi to zkusim rozpulit a zkusebne
pridelat na hlinikovou spojku ,aby to sedlo  na ty dve listy.
nebo neco vytisknu v potrebne delce, ale s 3D tiskem muze byt do pondeli
malo casu :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65