Filtrovani ScrollLocku za KVM switchem - PS/2 klavesnice

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Pátek Listopad 16 18:28:12 CET 2018

No, snaha by byla to udelat uplne transparentni a z hlediska komunikace
"neviditelne", tedy smerem KBD->PC by prochazely vsechny klavesy, krome
ScrollLocku
(to je brnkacka) a smerem PC->KBD by se rozsvecovaly diody a programovala
rychlost opakovani stisku klaves dle potreby (a to brnkacka, v souvislosti
s funkci toho udelatka, uz neni).
-mv