RE: Bity do šroubováku

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pátek Listopad 16 13:23:55 CET 2018

Dovolím si nesouhlasit s tvrzením že TORX na šroubováku nedrží. Ze všech mně známých systémů je TORX ten nejlepší ZA PŘEDPOKLADU že máte správnou velikost na daný šroub. Ty TORXy jsou poměrně jemně odstupňované.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Friday, November 16, 2018 10:38 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Bity do šroubováku

kazdy profil ma svoje misto.
na stavbu, kde potrebujete casto sroubovat jednou rukou na zebriku atd.
je torx naprd. protoze na bitu proste nedrzi. u torxe je potreba presny
kolmy pritlak, aby vubec do materilu sel natlacit. a neni tedy absolutne
tolerantni pro sroubovani pod nespravny uhlem.
vsechno ma svoje urceni a proto se porad vyrabi jak PH, PZ, TORX atd..
tomik.