Re: Bity do šroubováku

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Listopad 16 10:07:59 CET 2018

Kdysi mi někdo vysvětloval, jak se vlastně bity vyrábí a jaký je rozdíl mezi profi a standardní řadou.
 - vykove se základ bitu
 - pomocí rentgenu se roztřídí na bezvadné a zbytek (podle vnitřních dutin a tak)
 - ty lepší se obrobí na speciálních automatech na jedno upnutí -> přesné, drahé
 - ty horší se obrobí na univerzálních automatech s vícero upnutím -> méně přesné, levné

Mohlo by to vysvětlovat rozdílnou kvalitu teoreticky stejných tvarů.
Čínu pochopitelně neřeším.

Tomáš